onsdag 15 juli 2009

Onsdag!!

Idag har vi sorg!!
Imorse vinkade vi av pojkvännen som måste hem för att spela fotboll. Det måste kännas konstigt för tonåringen som varit med honom 24 timmar om dygnet i 2 veckor.
Det känns hemskt tråkigt för oss också eftersom det har varit väldigt kul att ha honom här.
Han är en supergullig kille som är glad, positiv, väldigt artig och omtänksam. Jag trodde inte att det fanns sådana killar nu för tiden.
Jag är verkligen extremt glad att hon har träffat honom.......
Men han kommer snart tillbaka som tur är.........
Virpan och jag åkte och badade efteråt med Moniq & E.
Sen åkte vi och handlade gräsfrön och kantsten till rabatten. Vi hade tänkt att fixa lite på tomten här hemma , men då kom regnet.............som vanligt!!

2 kommentarer:

Timh sa...

Anna Tack så Mycket, jag ser verkligen fram emot att komma igen, Ni är en toppenfamilj!
Jag kände mig välkommen redan när jag kom och hoppas ni står ut med mig när jag snart kommer igen =)
Underbart att få vara hos er, Tack åter igen :)

Anna sa...

Du är alltid välkommen hos oss, det vet du....;0)