söndag 26 juli 2009

Den dammiga garderoben kan slänga sig i väggen, nu är det sängen som gäller!!

Vet Ni vad jag gör?? Nej, det kan ni ju inte veta, dumt av mig.
Jo, jag ligger här i min säng och bloggar från min alldeles egna laptop som jag fick i present. Jag är säkert den enda bloggaren som har suttit i en pytteliten garderob bland massa kläder, skor och annat junk med en stationär dator och en skärm från 1995 med en vikt på 50 kg.
Fatta att jag är sjukt nöjd..........no more dammig garderob!!
Jag har t.o.m en kamera på den här rolls rollsen.
Det svåraste momentet är att inte ha en mus att ratta med. Det blir lätt lite många saker som händer samtidigt när man drar på den lilla mattan eller vad den heter.
Ni hör ju vilket gammalt ök man är på datorer.
Det var en jättetrevlig kväll igår med härliga vänner och familj. Jag fick så mycket fina presenter att jag känner mig helt överväldigad.
Stort Tack till er alla som förgyllde min dag.
Bilder kommer så snart jag kan manövrera in dom i datorn.

2 kommentarer:

Johan sa...

Du anar inte hur många som sitter eller suttit i garderober med gamla datorer.

Bärbara datorer har verkligen bidragit till att utrycket "komma ut ur garderoben" börjar få en ny innebörd :)

Anna sa...

Hahaha,vad fyndigt. Det hade jag inte tänkt på