tisdag 14 juli 2009

Att skratta lite!!

Måste säga att det är rätt underhållande med tonåringar..........ibland!!
Ikväll har jag förberett pastasallad inför morgondagen, ifall det mot all förmodan skulle bli sol och vi kan åka och bada.
Eftersom tonåringen har rummet som ligger precis vid köket så kan man ju inte låta bli att lyssna. Dessutom var dörren öppen.
Det är absolut inte så att jag står och smyglyssnar utanför dörren. Verkligen inte!!
För det första pussas dom ju hela tiden, men ikväll hördes brölljud där inne. Det är inte vad ni tror....OK!!
Efter brölljuden kom värsta asflabbet. Sen brölades det lite till och skrattades. Tillslut frågade jag vad dom gjorde.
Jo, förstår ni. Dom satt med huvudet i en kanna vatten och brölade. I kannan!! Olika läten hela tiden. Mycket kreativt.Det lät som en hel djurpark.
Extremt underhållande. Jag kan verkligen rekomendera detta om ni har tråkigt.
Jag var tvungen att skratta jag med.

2 kommentarer:

Johan sa...

Man kan låta som Darth Vader ien sån kanna också, det är kul.

Anna sa...

Jaså, det visste jag inte. Ska tipsa dom om det!!