söndag 5 juli 2009

Altanen igen!!

Idag har mamma och jag målat altan. Det tog hela dagen.
Det var som att stå och måla i en bastu. För att inte tala om hur läskigt det var att stå på stege. Jag som är höjdrädd. Allt över en meter ger mig svindel och domningar i benen .
Och alla konstiga målarställningar man måste ha för att komma åt överallt. Jag har nog träningsvärk imorgon.
Måste nog ta ett bad lite senare. Jag är nämligen vitprickig, frisyren har fått vita slingor och naglarna fransk manikyr........Värsta hottie!!
Hela alltihop måste målas ännu en gång........Grrrrrrrrrr!!

2 kommentarer:

Moniq sa...

Kommer säkert att bli jättefint.

Ni får tjoooaaa till om ni vill ha hjälp med något i allt erat byggande o fixande o grejande..

Anna sa...

Åhhh tack så mycket, hur mycket orkar du jobba??? Det finns jobb från morgon till kväll. Bara att slå en pling om du är sugen på sysselsättning ;0)