tisdag 12 maj 2009

Nu går det inte bra!!

När man är impulsiv som jag och vill göra allting helst igår, blir det ofta problem i efterhand. Det är inte bra att komma på att man vill rolla väggarna kl 19.00 en tisdagkväll............
Hade jag vetat om att jag skulle känna mig sugen på det hade jag förberett mig med en rulle papp, en bredare tejp och en större och kraftigare roller bland annat.......
Som det är nu så tog det en timme att lappa ihop diverse tidningar och reklam för att täcka golvet, ( då slipper jag iallafall gå till pappersåtervinningen.........idag!! Kortsiktig lösning, men ändå!)
Sen var den enda rollern som gick att uppbåda i detta hus en smal liten halvtorr sak på 10 cm.
Fatta att det tar tid och jag är dyngsvettig. Jag rollar utav bara helvete och jag har inte ens kommit halvvägs. Jag får stå här hela natten..........
Skam den som ger sig!!

Inga kommentarer: