fredag 8 maj 2009

Lätt??

Det är ganska lätt att hålla sig för skratt när man kommer hem 6.15 på morgonen och tänker sig sova någon timma innan jobbet som börjar kl 9.00......och finner två tonåringar i VÅR säng........
Morr..........
Jag känner mig dock nöjd med mig själv att jag tog det lugnt och sansat..........
- Jaha, här ligger ni!! ( i min säng, mina lakan,min kudde.......Rör inte min säng)
Jag kunde ju gått totalt bananas och börja rotera huvudet,dreggla och skrika fula ord.
Att flickvännen, (hon är väldigt rar faktiskt) har klarat natten är ett under.Hon är hyperallergisk mot bla damm.
Och är det något som vi har plenty off här så är det just damm.
Så nu har man hunnit tvätta en tvätt, damsuga och stryka på morrrrrrrrgonen.....
God morgon mina vänner........härligt med fredag va????

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ha ha ha! Sorry men jag ser dig nästan..ja huga den dagen behöver inte ALLS komma!Hoppas då på KATTALLERGI..har ju tre stycken:):). Kramar och önskar en skön fredag..

Erika sa...

Jag överlevde denna dag jag med och det tror jag att du gjorde med, hoppas att det gick bra den sista halvtimmen. Ha en skön helg.