tisdag 6 oktober 2009

Senil make!!

Mannen har fått för sig att det är oerhört viktigt att göra rent bubbelbadkaret just idag.
Han åker till Bauhaus och inhandlar speciell vätska som man ska ha för att rengöra systemet.
Sen undrar han när alla ska bada. Före eller efter hans stora badkarsrengöring.
Mycket viktigt!!

Hela proceduren tar minst en timme,eftersom man måste efterskölja också.
Man börjar det hela med att tappa upp ett varmt bad och hälla i den skitstarka, jättefarliga vätskan.
Man typ kräks om man andas in den, så giftig är den.
Sen drar man igång bubblet i ca en halvtimme och efter det tappar man ur och gör samma sak igen, fast utan medel.

Till saken hör att bubblingen inte har fungerat på drygt ett halvår.
Och det vet han egentligen.

När jag kommer in i badrummet har han plockat isär lite slangar under badkaret, som han står och jocksar med, som värsta badkars reparatören.
När jag undrar vad han gör, säger han att badkaret inte funkar.

Jag tänker.....NÄHÄÄÄÄ, vilken nyhet!!

Sen försöker han att få mig att tro att att han inte visste om det.
För han bubblar ju aaaaaldrig, så han hade ingen aaaaaning om den saken.

Troligt!

7 kommentarer:

Johan sa...

Jag tror honom

Anna sa...

Vad fint Johan, han kan behöva lite manligt stöd!!

Unknown sa...

Ha ha ha..jag är kvinna..om jag nu kommer ihåg rätt!! Och jag är också senil! Hoppas ni får bubbla snart!:):) Kramen

Anonym sa...

Tack Johan !
/Mannen

Johan sa...

Anna// Jag tror han behöver lite mindre kvinnligt gnat :)

Sosso sa...

Låter ju himla miljövänligt det där. Han kanske inte är senil...han kanske har selektiv hörsel...det finns det en här hemma som har i alla fall!

Anna sa...

Selektiv hörsel är en vanligt fenomen blad både män och barn är minerfarenhet