måndag 5 oktober 2009

Det är mycket nu!!

Vill bara meddela att middagen i lördags gick mycket bra.
Virpan skötte sig exemplariskt, maten var god och sällskapet mycket trevligt.

Just nu har jag extremt mycket att göra.
Sjutton individuella utvecklingsplaner att fylla i.
Det bara snurrar i skallen.

Imorgon åker jag till Sthl på utbildning igen

Det måste bli en tidig kväll.
Och jag måste börja ligga på spikmattan igen.
Det har jag inte gjort sen i våras.
Jag har glömt bort mig gamle taggiga vän.

Vilket bajstråkigt inlägg!!
Lika tråkigt som jag, just nu!

Jo föresten, igår kväll när jag hämtade tonåringen från tåget höll jag på att köra rätt in i en piketbuss som var under utryckning, med blåljus och allt.
Jag såg den inte ens.
Man kan lätt tro att jag inte har alla hästar i stallet.
Och så är nog fallet just nu.
Hjärnan är lite överhettad.
Det var skitnära, verkligen och jag kan känna mig lite chockad över det hela så här i efterhand.

4 kommentarer:

Sus sa...

Men du måste vara rädd om dig!!

Välkommen till Sthlm!

Anna sa...

Tack sus för omtanken!

Sossofoffia sa...

Men gud Anna, vilken dejt det hade kunnat bli (det hade väl mannen nästan fått haft överseende med) Han hade ju då kunnat få lite extra kramar av mig)

Anna sa...

Det skulle han gillat....hehe