torsdag 8 oktober 2009

Jag har en stalker!!

Jag är verkligen otroligt lyckligt lottad som har en sån underbar man.
Verkligen!
Särskilt som Virpan i ett obevakat ögonblick lyckats få honom att inhandla en scooby Doo film.
Hon är som sagt bara 5 bast och kan inte riktigt avgöra vad som är lämpligt att titta på.

Hur som helst, så har hon då tittat på denna skitfilm, (enligt mig.)
Vilket innebär att hon är som ett nervvrak. Skriker panikartat varje gång jag går mer än en meter ifrån henne. Råkar jag komma för långt bort så att hon inte ser mig går hon helt bananas och bryter ihop av skräck.
Det är rätt svårt med koncentrationen när man har en babblande femåring som stirrar på en när man sitter på toaletten och försöker göra sina behov. Och dessutom kommenterar det man försöker göra.
Vissa behov går ju liksom inte att bortse ifrån.

Och mannen, han är ute och reser, sover på lugna och stillsamma hotell med egen toalett!!

Man ska vara tacksam, det ska man!

2 kommentarer:

Johan sa...

Tips: ta diskussionen med henne, du anar inte hur mycket klokt 5-åringar har att säga i det ämnet, till slut har du glömt att du sitter och bajsar och ett tu tre är du av med hela lasset.

Anna sa...

Jag är inte typen som kan glömma bort att jag sitter på toa. Det vore ju som att bajsa på sig.....;0)