tisdag 27 oktober 2009

AWARD!!



Jag har fått en award av snällaste Monica.
Stort tack för det.

Sen är det som så, att jag måste skriva sju saker om mig själv och
dessutom skicka vidare awarden till sju andra bloggare.

Det är jätte svårt att skriva något som alla inte redan vet.
Men jag gör ett tappert försök.

1.Jag uppfattas nog som en mycket social och pratsam person,
men innerst inne är jag lite smyg blyg och avskyr att prata inför mer än
två personer. ( om jag inte har utklädningskläder på mig förstås)

2. Jag är en jävel på att rimma, skriva verser och spela teater.

3. Jag ogillar allt i alkoholväg förutom öl & white Russian. (Jag vet att jag är dödsapinsam)
(Jag dricker löjligt sällan, men för fem år sen spydde jag i en blomkruka på bluemoon bar, jag skäms fortfarande)

4. Jag tror stenhårt på ett liv efter döden, spöken och diverse andliga företeelser.

5. Jag har jätte höga krav på mig själv när det gäller det mesta, men önskar att jag kunde sänka ribban och trivas med det. (Har försökt många gånger, men jag mår dåligt då, helt sjukt)

6. Jag är mån om min familj och mina vänner, tycker jag själv.Dom är det absolut viktigaste för mig. Även om inte tiden alltid räcker till.

7. Om jag måste välja ett nytt yrke skulle jag vilja bli journalist eller namnge Ikeas produkter, fatta vad roligt (detta är såskannan snippan).


Jag skickar awarden vidare till

Den Norrlänska präriens gudinna

Chrissan

Godisgrisen

Just me and my dogs

Annabellas värld

Nillas liv på pinnen

Singelmamman

Vill poängtera detta absolut inte är något tvång,bara om man vill!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej o Tack o Oj! Ska jag klara av detta tro. Måste fundera lite nu... ;)

Och du, jag har flyttat. Välkommen in till min nya blogg!