lördag 7 februari 2009

Men asså!!

Jag böjer mig ner för att plocka upp min tappade haka. Och tänker att det är nog något STOORT fel på mej............ eftersom;
Jag trodde låten....Snälla,snälla var ett skämt, ett skämt av den skämtsamma kädbytes fixerade programledaren...........Som dessutom var urtråkig!!
Och sen hade fransosen också valt henne..............
Det var ju ännu värre liksom..........man får skylla på hans okunskap i svenska språket. Men ändå.......han borde ju hört att det typ bara förekom ett ord hela tiden i texten.......
Men vad vet jag............hon kanske är ett musikaliskt geni som skapat nya schlagertrenden.

År 2010 melodifestival kan presentera " Mittlivsomanna" med låten Blogga,blogga..........
nananabloggabloggalalalalbloggablogganananabloggabloggaåjagdansar som jag skitit på mej bloggablogga...........
Värsta uppslaget tycker jag.........Eller vad tror du Ingela pling nånting tingeling!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Okej att låten passade lika bra i Melodifestivalen som Henke Larsson passar i TV-pucken.
Men låten är bara felplacerade absolut inte dålig.