söndag 15 februari 2009

Hittade lite kursutbud för 2009!!

KURSER för män 2009
Folkhögskolan fristående kurser för män 2009
Kurs 1 Hur man fyller på ispåsar Kursen går igenom varje arbetsmoment med diabilder.
Kurs 2 WC-papper. Är det sant att toalettpappret växer ifrån pappershållaren?Diskussionsgrupp
Kurs 3 Är det möjligt att lyfta upp toalettringen innan urinering? Och hur lägga ner den igen efter urinering? Mycket praktiska övningar
Kurs 4 Efter middagen: Flyger de smutsiga tallrikarna själva till diskhon? Lösningar och exempel på videoband.
Kurs 5 Lär dig att hitta saker, börja med att ställa de på de rätta platsernaistället för att gapa och vända hela lägenheten upp och ner. Öppet forum
Kurs 6 Att ge blommor till din älskade skadar inte din hälsa Bilder och ljudband
Kurs 7 Våga fråga efter vägen när du inte hittar Berättelser ur verkliga livet.
Kurs 8 Är det genetiskt möjligt att hålla tyst när frun kör bilen? Körsimulator
Kurs 9 Lär dig skillnaden på fru och mamma Rollspel
Kurs 10 Hur man lär sig att älska shopping? Andningsteknik, meditation samt mental träning.
Någon som vill ta med mannen på en liten kurs??

4 kommentarer:

Anonym sa...

Han kan ju alltid fråga min J. Kurs 3,6,7,8 tycker jag att J kan hyfsat så de kan han hoppa över men de övriga kan han följa med på. :-)

Anonym sa...

Hur NPG kan veta huruvida jag vågar fråga efter vägen är en gåta då jag ALLTID hittar :-)

Sen tror jag att kurs 10 borde bytas ut mot en kurs för kvinnor.
# Lär dig välja rätt butik så kommer mannen att följa med dig.

Anna sa...

NPG: Jag ska föra det vidare så kan dom bestämma tillsammans ;-)
J Absolut,,,det är ju alltid roligare att gå i affärer man gillar. Problemet är att vi inte gillar samma affärer va???

Anonym sa...

@Anna
Det är ni kvinnor som älskar fel butiker, ni är lurade av mammon :-)