fredag 13 februari 2009

Imorgon!!


Imorgon ska mannen och jag på "hypnos & tidigare liv kurs"

Det ska bli spännande............

Sen kan vi hypnotisera varandra.
Kanske kan vi hypnotisera ungdomarna till att hjälpa till mera, gå upp på morgonen och ha lite trevligare attityd. ( "snälla,snälla,snälla")

Och Virpan kanske kunde somna kl 19.00 varje kväll och inte vakna en enda gång på hela natten! Kanske även få ett större sömnbehov än oss vuxna så vi kunde på lite egen tid på kvällarna........
Och mannen borde kunna hypnotisera varenda anställningsintervjugubbe så han får jobbet och en jätte fet lön.............
Jag känner på mig att detta är genombrottet,,,,,,jag känner det starkt!! MOOOOHAHA

Godnatt mina vänner önskar den smått hypnosiska fakiren Anna


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ho ho erika anropar anna i andevärlden. Är du där? Hoppas att dagen var givande. Kram

Anna sa...

Erika,,,,,jag är inte i andevärlden......som tur är. Jag ligger här hypnotiserad i ett tidigare liv......På typ 1700 talet ungefär.......;-)