fredag 11 september 2009

Äntligen fredag!!

Jösses vad skönt att det är fredag idag.
Jag fick med mig svärmors bullar och syltkakor till jobbet idag och jag höll inte ens på att glömma.
Anledningen var att jag fick ett sms imorse av en omtänksam kollega.

Dessutom slutade jag redan före ett.
Funderar på en trip till Åsbyträdgård. Titta på lite nya blommor och i deras mycket najsiga inredningsbutik. Jag fick ett presentkort där när jag fyllde år.
Kan varmt rekomendera att åka dit.
Har ni vägarna förbi så titta in vettja!!

Imorgon bär det av till Vimmerby med två andra familjer!
En helg i barnens tecken med sova i stuga och tvådagars i Astrid Lindgrens värld!!

Det var den helgen det!!

Vad gör ni denna helgen??

2 kommentarer:

Johan sa...

....och vem påminde den omtänksamma kollegan om att påminna dig?

Anna sa...

Säkert hennes omtänksamma man....;0)