fredag 27 februari 2009

Min pt och jag!!

Min pt och jag är lite oense. Inte om syftet och målet med min träning..........absolut inte. Jag är helt med på att jag ska ha platt mage till sommaren.......så långt är vi överense.
Det är mer metoderna och antalet gånger man ska göra dessa gräsliga övningar.

Han är väldigt envis och tjatig. Han har börjat skrika åt mej också. Och idag var det totalförnedring. Medan jag låg och gjorde situps hade han handen på min mage........För att känna så du spänner ordentligt......GAAHHH!!
Jag har typ inga muskler på magen som går att känna....bara en stor fläskig svål som dallrar varje gång jag situpsar.
Sen har han börjat ha synpunkter på hur mycket jag äter också....och även under vilka tider. Så nu får jag inte äta efter kl 18.00.
Hur ska det gå liksom..........Jag kommer svälta ihjäl och få blodsockerfall. Jag som äter typ minst tre gånger efter 18. Jag brukar ta en nattmacka vid 23.00 så att jag kan somna..........buuuuuuuuuuu!!
Jag är hungrig hela tiden. Jag vet inte vad det är med mig. Inte verkar jag ha binikemask heller eftersom jag går stadigt upp på vågen......
Jag får börja gå och lägga mej vid 18.30 helt enkelt........Och gnaga på en träpinne..........
Japp så får det bli!!
Så från 1 mars ska jag köra stenhårt med träning och bekämpa mitt frosseri............

Inga kommentarer: