måndag 2 november 2009

Suck!!

Imorse vaknade jag av att jag hade rimfrost i håret, typ och det skulle inte kännas helt främmande att möta en isbjörn i köket när jag kom upp.
Eftersom jag frysit hela natten så såg jag fram emot ett varmt bad (jag badar varje morgon) att värma mig med. När jag tappat upp halva badkaret och skulle kliva i fick jag ett psykbryt. Vattnet var iskallt. Det enda stället där det kom varmvatten var i kranen vid handfatet. Att stå och hinka i vatten från handfatet ner i badkaret kändes inte som ett alternativ kl 06.30 på morgonen.
Huttrande åkte jag till jobbet.
Jag har frysit hela dagen.

Medan jag väntade på att ha ett kvällsmöte så köpte jag och en kollega två trisslotter, ingen vinst, inte ens 25 kr till en ny lott.

Dessutom känner jag mig glåmig, trött och oinspirerad med ful lugg.
Fan vad det blåser ute också.......

Till kvällsmötet kom en annan kollega med bara en sko, eftersom hon hade trampat i en hundbajs med den andra. Och vad värre var, hennes sambo hade fått instruktionen att inhandla en cola light och köpt en coca cola cherry istället. Det är nog det absolut snubbigaste man kan dricka.

Alla dessa i landsproblem alltså.............Suck!!

2 kommentarer:

gambleputti sa...

...men AIK vann Allsvenskan, och på söndag vinner vi cupen. Allt är inte elände :)

Anna sa...

Jag har sagt det förr och jag säger det igen. DU ÄR SJUK!