torsdag 19 november 2009

När man tagit sig vatten över huvudet!!

Imorgon ska jag och en kollega hålla en liten föreläsning om ett verktyg vi använder i IUP och portfolio arbetet. Just nu känner jag att jag har utmanat mig själv lite för mycket.
Jag är verkligen ingen talare, jag är ju förskollärare för guds skull.
Önska mig lycka till imorgon, just nu känner jag mig spyfärdig.
Det värsta som kan hända är att jag svimmar.
Eller försover mig imorgon.
Dessutom fick jag parkeringsböter ikväll när vi skulle gå igenom vad vi skulle säga.
400 jävla onödiga spänn....
Då kan det bara bli bättre.
Nu ska jag fortsätta bloggpausa!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer gå bra !/Mannen

Unknown sa...

Hi hi hi..svårt att ha bloggpaus?;)

Sofi sa...

Den som höll på att spy, det var jag! På tåget hem alltså..fy fan för ett fullpackat tåg där man vid varje andetag drar i sig sånt som andra släpper i från sig...huva!