fredag 8 januari 2010

Är det inte det ena, så är det det andra!!

Imorse när jag skulle åka till jobbet hackade bilen satan på höger sida.
Det lät som en puttersmällare.
Ni vet ett spelkort med en klädnypa som man satta på cykeln när man var liten.
Nätt och jämnt kom jag till jobbet.
Jag tänkte att det kanske var någon ispropp eller något.
Men när jag skulle hem lät det likadant.

Jag åkte direkt till verkstaden med bilen.
Värsta bästa bilreparatören kollade bilen direkt och sa att fläkträmmen höll på att gå av.
Jag berättade om olyckan med katten och han trodde att det berodde på det.
Usch!!
Jag förberedde mig på att vara billös hela helgen.
När jag kom hem ringde han igen och sa att jag kunde hämta bilen 15.30 i eftermiddag.
Det kallar jag service.
Damms bilservice i Västerås is the shit!!

Inga kommentarer: