onsdag 29 april 2009

Stängt var det här!!

Jaha ja, idag stressade vi iväg till simskolan, utan att glömma badväskan denna gången. Vi var i någorlunda god tid, alla viktiga badattiraljer var med och Virpan var laddad.
Hon skulle hoppa från kanten i djupa bassängen idag.........
Gaaadish.........ingen där!! Hoho, vart tog simfröken vägen. Och alla andra barn ur bebisgruppen???
Sigrids pappa var också där och någon fritidsfröken. Hon sa att det var nog ingen simskola denna veckan, det stod på lappen.....
-Jaha,,,,,det har jag inte sett. Inte för att jag har läst lappen, men ändå. Dom kunde ju ha sagt något förra gången.
Vi fick vackert ta bilen hem igen...............Ända från Tillberga!!
Snopet alltså och nu fick jag ju ännu mer tid att städa. Och jag kan inte riktigt motivera mig att börja städa.........Suck!!

Inga kommentarer: