fredag 13 mars 2009

Skumt!!

Jag känner mig skum......som om jag ska bli sjuk. Ont i huvudet, fryser och vill bara gå och lägga mej.
Dessutom hänger ena ögonlocken så ögat känns irriterat.........Jag blir också irriterad över det. Ser inte klokt ut heller. Vad är det tecken på???
Säkert någon extremt farlig sjukdom va???
Eller smittsam.........
Idag har jag varit på utbildning i stora staden med dessa filurer. Fick sällis av godisgrisen på tåget och hans "blivande fru" ( jag tycker faktiskt att dom ska slå till ) NPG var så himla sjyrre och skjutsade både ner mig till tåget och hem mig från tåget..........Tack för det!
Ska försöka fixa lite tacomiddag medan mannen och Virpan är på gympa..........
Sen lets dance..........
Vad gör Ni då????
T r e v l i g f r e d a g

3 kommentarer:

Anonym sa...

Håll utkik på Facebook de närmaste helgerna framöver.

Anna sa...

Vaaaaaaaaaa...ska du ändra status på förhållandet?????

Anonym sa...

nu är du bra nyfiken :-)