söndag 31 januari 2010

Min man!!

Min man är snart 44 år.
Vet ni vad han gör på kvällarna?
Det ska jag berätta nu.
Han spelar skjutspel på datorn med sin bästa kompis som också snart är 44 år .
Inte nog med det.
Dom pratar med varandra i telefonen under tiden.
- AKTA, dom är fyra stycken.
- SKJUT!!
- Vi blir beskjutna, ska jag komma ner och hjälpa dig.
Allt medan det stänker blod på skärmen och skotten viner.

När jag kommer in och tittar, säger mannen stolt:
- Där är xxx (hans kompis) han håller på och lägger ut minor......

Jamen vad trevligt!

Vad är det med män??

3 kommentarer:

M sa...

Poff poff pang pang, leka krig kan man aldrig bli för gammal för.

Akta ryggen, två svarta med kalashnikov.

;)

Anna sa...

Jösses, då är det inte bara min man då!

Johan sa...

Vi gillar helt enkelt inte att sticka