torsdag 3 december 2009

Very dåliga förutsättningar!!

Ikväll ska jag på bastubad och massage med mina kära kollegor.
Tanken är att tonåringen ska passa Virpan, eftersom arbetsnarkomanen inte är hemma.
Han är ute och reser i vanlig ordning.
Dom ska baka pepparkakor har tonåringen bestämt.

Nu undrar jag hur detta ska gå.
För det första har tonåringen tagit svinsprutan idag och har ont i både armen och i huvudet.
För det andra har Virpan sovit hos farmor och somnat 23.00 för att sedan vara klarvaken 05.00, eftersom absolut inte ville missa julkalendern kl 07.15.
Vilket innebär 6 timmars sömn.

Man behöver ju inte vara hjärnkirurg för att inse att förutsättningarna för min lilla bastukväll inte är världens bästa.
Men vaddå, jag stänger väl av mobilen och njuter...........

1 kommentar:

Chrissan sa...

Ha en trevlig kväll! Om det nu går...;0)